Breng zelf je familienetwerk in kaart
Wat is Familie enzo?
Familie enzo is een programma op internet. Daarmee kun je zien hoe jouw familienetwerk eruitziet. Je kunt met anderen praten over jouw familienetwerk. Bijvoorbeeld omdat je tevreden bent, of juist iets wil veranderen.
Hoe gebruik je Familie enzo?
Ga naar Familieenzo.nl. Je maakt eerst een figuurtje (poppetje) van jezelf. En ook van alle mensen in jouw familie. Dan vul je een aantal vragen in. Bijvoorbeeld met wie je contact hebt en hoe vaak je iemand ziet. Als je alle vragen hebt beantwoord, krijg je een overzicht van jouw familienetwerk. Dat overzicht kun je voor jezelf opslaan en uitprinten.
Gebruik je Familie enzo niet meer? Dan bewaren we jouw naam en e-mailadres nog 2 jaar. Zodat je jouw overzicht in die 2 jaar nog kunt opvragen. Daarna halen we jouw gegevens uit ons systeem.
Voor wie is Familie enzo?
Familie enzo is gemaakt voor mensen met een licht verstandelijke beperking. Maar ook andere mensen mogen Familie enzo gebruiken. Je kunt de vragen zelf invullen, of samen met je begeleider.
Familie enzo is gratis te gebruiken.