Contact

Heb je vragen over de AWVB? Wil je meer weten over wat we doen? Of heb je tips om onze makkelijk lezen-website beter te maken? Vul dan hieronder het formulier in en klik op de knop ‘Verstuur’.

Contactformulier

Stuur jouw bericht via dit contactformulier.

De velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen.

Je kunt ons ook een e-mail sturen of onze sociale media bezoeken.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.